dimecres, 3 de juny del 2009

El meu primer dia del bloc


Avui 3- 6-09 es el meu millor dia del mon, el home de la nostra senyoreta Carme ens a ensenyat a fer un bloc, toma!

2 comentaris:

  1. Hola david! Quin tigre més guapet!
    espero que posos moltes coses al blog així te'l podré xafardejar!
    Bessitos de la teua senyoreta de música preferida! jeje

    ResponElimina
  2. ooooooooooo crec que la senyoreta Júlia ja no et castigara mes de tant que s'ha emocionad

    ResponElimina